Isnin, 9 Mei 2011

Selamat Datang


Salam sejahtera.

Selamat datang ke blog saya. Ini adalah entri pertama blog ini. - kupasan.blogspot adalah blog yang memberikan ulasan menerusi buku motivasi dan perniagaan.

Pada kebiasaannya saya akan menulis secara tetap entri blog saya. Tetapi disebabkan saya menambah koleksi blog saya secara serentak di seluruh negara blog-blog saya, maka penetapan itu akan dibuat kemudian. Mungkin setiap satu blog akan ditetapkan seminggu sekali mengikut hari dan mungkin sebaliknya.

Saya memang suka menulis dan saya memang suka kalau boleh diperah segala ilmu yang saya ada untuk dikongsikan. Medium yang paling sesuai adalah menerusi blog. Di blogger blog (blogspot) saya boleh memberikan ilmu secara senang kerana ia adalah percuma untuk menghasilkannya. Satu akaun e-mel boleh menghasilkan banyak blog di dalamnya.

Diharap apa yang saya tulis di blog saya ini sangat menyenangkan, memberi idea dan membantu pencarian anda selama ini. Harap anda memberikan sokongan kepada saya agar saya sentiasa termotivasi untuk memberikan ilmu serta idea. Sekian, terima kasih :)

0 ulasan:

Profil Saya

Profil Saya
Klik Imej Saya!

Blog Archive

Profil Admin

Hairizal Hamidon
Lihat profil lengkap saya

Rakan Mengikuti Blog

Hak Cipta Terpelihara. Dikuasakan oleh Blogger.

Rakan Sedang Online